La sirena de sòl-de-riu
Antigament, com que l'aigua corrent era un bé més aviat escàs, les dones anaven a fer la bugada a la desembocadura del riu Sénia, on abundava l'aigua neta, cosa que no podem dir ara.
Es conta que moltes de les dones que hi anaven van sentir cantar una sirena, en diverses ocasions. Els mariners també l'havien vista i deien que era molt bonica. Ningú s'atrevia a dubtar de la seua existència fins i tot li van dedicar una cançó.
Nearest items
oporretarako lekurik onena, lasaia eta paisai onekoa. abustuaren 15ean hasten dira jaiak eta hauek ospatzeko portuan zezenak askatzen dira goizez eta arratsaldez. jaietako lehen egunean zezena herrian zehar askatzen dute(soka batetik helduta).
El Bloc on viuen els Barrera Esteller
Ubicació de la planta terrestre del segons dipòsit més gran de l\'estat espanyol que es preveu fer a 1,4 kilòmetres d\'Alcanar, al terme de Vinaròs.
Final de la sexta etapa y salida de la séptima etapa de la Ruta CicloLitoral 2008.
Tercera parada de la sexta etapa de la Ruta CicloLitoral 2008.
Smilax aspera:arbust enfiladís que punxa molt.
Actuen només en les nits més fosques. En alguns pobles es relacionen amb el soroll del vent. Es diu que apallissaven a tothom que trobaven pel carrer a les nits. Els agafave\'n amb molta força de la roba i era molt difícil escapar-se.
Relació dels centres de destinació de les persones que participen al curs Web 2.0 de l\'Escola d\'Estiu d\'Espiral.